Gravid chocken håller i sig :)

Godmorgon!
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig, vaknade när Mattias gick till jobbet.
Försökte somna om, men fick plötsligt sån tokvärk i brösten, ja jag trodde nästan dom skulle trilla bort eller nåt =)

De börjar sjunka in allt mer & mer, men jag befinner mig fortfarande i ett litet chock tillstånd!
haha ja är de inte de ena då är de allt de andra.
Ska idag åter igen försöka få tag på enhets chefen på psyk, de finns en saker jag känner att jag behöver ta upp med dom.

Glömde skriva igår att vi hade rosanna & robert här på besök i söndags, de var riktigt mysigt & trevligt, jag tror de var så att dumma jag hade glömt att informera Mattias om de så hade precis som dom bestämt att han skulle spela basket med shervin, premiär spelet för i år =)
Men han han bli klar innan dom åkte så han hann byta några ord med dom iallfall.

Innan dom kom satt jag och Rosi ute på gården & fikade, snobben var oxå ute med oss. Han låg på platterna en bit ifrån oss.
Pltötsligt kommer en av katterna som oxå bor på gården & smyger sig på snobben & attackerar honom. Dom rullar smammansvetsade runt ett varv, sen lägger sig snobben rpecis som hästar ligger & han spelar död, grann katten står & bara tittar argt på honom, och undra säkert hur de for med han!
Men jag skrattar åt synen än idag, snobben är nog en av den största men FEGASTE katten på gården.
hahaha...

Hittade honom sovandes så här på kös stolen, våran knubbis!
 Typ så här, fast han såg mer död ut!

Gibzon ligger bervid mig i sängen nu & sover.
Han är trött på mornarna och ligger gärna ja fram till elva iallafall.
Han har blivit så stor & ändrat sig enormt i färg.
Jag ska lägga upp lite nya bilder på honom.

Ringde min mamma igår för att berätta att vi lyckades med behandlingen, jag har pratat med henne med jämna mellarum för att hålla henne uppdaterad.
Men hon kan ju inte svara med ett ord eller mening så man förstör vad hon säger.
Ja & Nej kan hon säga, vilket alltid är nåt.
Jag lider så mycket med henne att hon ska behöva sitta så sjuk på ett hem.
Hon är ju slldeles för ung!
Men jag är helt säker på att hon blev glad av höra min röst & för att jag ringde.

De är klarblå himmel idag med, så jag ska passa på att försöka få lite färg på armar & ansikte ute på ballan idag!
Nä kliva upp och stoppa sig nåt i magen & ta en dusch!
sen kan den här dagen oxå börja!

tjingeling!

Kommentera inlägget här :