trötter

Dagen har knappt börjat & jag känner mig redan så trött & orkeslös!
 Man blir inte piggare av att titta ut heller, de är grått & disigt & blåser kallt.

Magen har har varit lugn & snäll i två dar nu, jätte skönt men samtidigt blir man oxå lite orolig.
Men jag tror faktiskt pyret vill stanna kvar hos oss :)

Imorgon åker Mattias till västerås, de kommer bli en lång & tråkig helg.
Hoppas de blir bra väder iallafall.

Vår katt musse har blivit alldeles knäpp, han går bara runt & fräser.
& Gibzon tål han absolut inte, han varit så här ett tag nu, jag tror han har blivit knäpp av katt slagsmål. De kan ju slå slint för katter då, han & grann katten är jämt i luven på varandra.
Vi ska iallafall ta honom till vetrinären, för han verkar ha ont fram på bröstet man ser ingenting men de är ju värt att röntga & se efter att han inte är skadad.
För som han är nu känner jag inte alls igen honom, en riktig sur katt har han blivit :(

Nä nu blev de alldeles tomt i bollen!
 tjingeling

Kommentera inlägget här :