Ruvar dag 4 IVF !

Är inne på ruvar dag 4 nu och jag har en ständigt molande värk i magen, en riktigt dryg värk som hållit i sig sedan igår.
Kan ine riktigt ta in allt som hänt den senaste veckan, att jag ska ha en liten blivande bebbe i magen är inget jag riktigt vill/kan ta in än. De skulle göra så mycke ondare då ifall man får ett negativt svar på testet!
Ja är trött och humöret är inte de bästa, pendlar från skratt till olyckligt gråtande på bara sekunder när de vill sig riktigt illa!
 Man kastas ständigt mellan hopp & förtvivlan!
Slår på mig själv oxå för att jag ine kunnat vila i helgen som läkaren ordinerat mig, har flygit upp och ner som en jojjo i soffan pga av våra 4 katter som inte verkar vilja ha ett nytt tillskott i famlijen!

Idag kommer Mattias hem, och lastar av mig, med 4 katter så har jag ju fått yra runt med dammsugaren varje dag, men nu slipper jag det. Är lessen för att Mattias var tvungen att jobba just denna helg, men pengarna var vid de här tillfället viktigare :(
Jag hoppas, hoppas & hoppas... Men vad hjälper de!
som ni märker mår jag inte så bra nu!
Känner saknade av mina antidepp i kroppen oxå vilket inte underlättar.
Och enligt min läkare på IVF så har jag kunnat stå kvar på min effexor, de är en antidepp som dom på IF har haft att göra med i 10 års tid. De är många av kvinnorna där som likt mig får lov att äta dessa lyckopiller för att klara vardagen.
Så jag har trappat ut dom  helt i onödan, JÄVLA PSYK LÄKARE rent ut sagt, som inte ville bry sig mer om att jag ska bli gravid!
Men de är skönt att veta att jag utan problem kan börja äta dom igen, trots att jag är gravid!
Theralenet till natten var heller inga problem, men enligt psyk så gick inte de heller utan fick istället lergigan som man fick växtvärk i benen utav....
Ja psyk vården har jag inget för, ska på måndag ringa och göra en anmälan på "min" läkare där!
Hon ska bort, ingen annan ska behöva få träffa de kvinna som lika gärna skulle kunna vara släkt med HITLER!!!

Nä nu blir jag alldeles upprörd!

ska gå ut och sätta mig i solen på ballan på Gibzon!

Kommentera inlägget här :