RD 9 Nu börjar jag få nog....

Jag börjar mer & mer förstå de människor som väljer att ta sitt liv för att komma ifrån denna hemska planet vi bor på.
psykvården är under all KRITIK och läkarna är fan sjukare än patienterna.
Att jag fortfarande lever och finns kvar här är ofta för mig en gåta, vad som får mig att orka kämpa och kliva upp varje dag har jag längre ingen aning om.
Varför ska man kämpa, när man sen får komma till vården så själper dom en...gång på gång på GÅNG!
Jag orkar snart  inte mer bråka om min rätt här i samhället.
Vi som är psykiskt instabila har ingen rätt, utan ska bara snällt låta hunsas runt bland läkare som var och en har olika teorier om ens sjukdom och mediciner!
Min förra läkare som jag oxå anmält, har jag nu fått en tid till igen!!!
Hur är de möjligt??? Jag fattar ingenting....
Känner mig bara TOM & JÄTTE lessen!

Kommentera inlägget här :