RD 9 IVF

Mattias börjar precis med middagen & jag tänkte bara skriva av mig ett par rader innan jag ska gå in och assistera honom!
Idag har han städat, dammat tvättat & hängt flera masikner & renbäddat sängen!
Och jag vet vet precis vad/vem som får mig att kliva upp ur sängen var dag!
And I love him so much!

Min mage har inte alls vait särskilt snäll och trevlig idag, de värker Och hugger om vart annat.
Jag hoppas de är lille pyret som håller på för fullt att bädda in sig.
Min underbara vän från smedjebacken hade ÄP idag & hon värpte ur sig 13ägg duktig tjej!
På tisdag får hon tillbaka sitt om allt går som de ska, de här är hennes 4:e vända i IVF karusellen.
Men vi har bestämt att 2010 är vårt år.
Ikväll ska hon till borlänge och rocka lös till rosenström & jag är alldeles GRÖN av avundsjuka!
Men han kommer varje år på Ludvika festivalen så i år ska jag dit och lyssna på min älskade björn!
Ludvika festivalen är samma vecka som peace and love, så jag lär ju klona mig för jag tänker gå och glänsa varje dag på peace and love i år med en fin liten kula på magen hoppas jag!

Nä de var en liten update från mig!

Kommentera inlägget här :