Home alone :(

Sitter nu i soffan mätt & belåten, dagen började med sol fast dock lite blåsigt. sen försvann solen & de började blåsa mer..... burr burrr

Min mage är fortfarande lugn har inte ont längre, känner ingenting :(
Vilket jag förstår är fullt normalt.
Man man blir till analysera mer av vad som händer i ens kropp när man behövt ta den tuffa vägen för att lyckas med sin graviditet.
Men jag tror mina progestron vaggisar, ställde till med den värsta värken, & de var ett par dar sedan kuren var slut nu.
Men jag är väldigt trött & helt slut... allt går i slooomooo :)

Mattias är i västerås & jobbar i helgen, så de är VÄLDIGT tomt & tråkigt här hemma.
Saknar honom mycket, men på söndag är han hemma igen. De kommer gå fort!
Dom här extra pengarna behövs verkligen då vi har MÅNGA utgifter nu  :/

Kommentera inlägget här :