visst finns mirakel??

Ska fixa till mig lite och åka in till stan, ska lämna tillbaks juniors mat, han äter den inte! Och som tur är så har djurmagazinet smak garanti så man får tillbaka pengarna =) Fin service tycker jag. Sen tänker jag passa på att sola, kolla ifall Mattias telefon har kommit tillbaks från reparation!
Nu känns inte vintern långt borta, idag har dom första flingorna landat på backen, och de blåser & kylan går rakt igenom en! Buuurrr jag vill verkligen INTE ha snö och vinter. Eller jo lite jul kan de väl få bli, vi har bestämt oss för att ha jul  gran i år..... och inte vilken gran som helst, utan en SVART plast gran med stilrena och balla kulor! De kommer bli as snyggt tror jag!
Nä på med långkalsonger, mössa och vantar. Nu åker fru Karlsson in till city!
Bye Bye

Kommentera inlägget här :