värsta niceiga dagen!

Hejsan!
Nu har vi precis slagit oss ner hemma i soffan, fick lite lampor och lampskärmar från AK som jag placerat/bytt ut där jag tycker de passade. De blev riktigt fint, ja ALLT den kvinnan äger är så SJUKT snyggt! De har verkligen varit roligt idag. Men imorgon blir en lugn dag, bara vara på hemmaplan och pyssla, ska till en vän på förmiddagen och umgås lite. men efter de blir de bara mysa runt hemma. Ringa till alla man inte hunnit prata me i familjen imorgon oxå...
Ikväll blir de bara sitta och glo som en dåre i soffan Hahaha jag fick värsta bilden framför mig nu på hur ni skulle se mig i era tankar :) Och den var lite rolig.. dock svår att återberätta :)
Men nu ska jag sluta med dett svammlande..... och återgå till att sitta och GLO :)
Bilder från huset kommer när AK fått ordning...hahaha hon förbjöd mig att ta några idag! Stackars kvinna hon har varit vaken i över ett dygn!
Bye Bye I Love You!

Kommentera inlägget här :