somna stående :)

Hello! Min blogg funkar inte alls som den ska, riktigt jobbigt! Och den här dage förvann totalt! jag vaknade av att matttias kom hem, och jag trodde han var sjuk eftersom jag precis hörde honom gå. så jag ropa från sovrummet om han mår bra och vad han gjorde hemma. Jag får då till svar att klockan är efter fyra och att nyss slutat jobba. HJÄLP kände jag som hade hur mycket som helst att få gjort idag, letatde min mobli och hittade den till slut under kudden... dock avstängd! Måste stängt av den när den ringde!!! BRA Denise MYCKET BRA! Varför gör jag alltid så här.... Ja ja de blir till att ställa klockan på 8 imorgon och lägga den på avstånd från sängen så JAG måste ta mig upp. för somnar jag ståendes på väg till att stänga så måste jag ju iallafall vaknar när jag faller i golvet. hahaha ja nu ser jag för mig själv hur de skulle se ut Hahaha och de skulle vara skit roligt om de hände, vi pratar ju just nu om mig även kallad Denise så de är ju inte omöjligt haha Bye Bye

Kommentera inlägget här :