Skepp & hoooj =)

Hejsan min läsare!
Sitter just nu och väntar på att Mattias pappa ska komma, vi ska flytta de sista till huset :) Ska knäppa lite kort oxå på de otroligt perfekta huset... MITT drömhus som man ALDRIG kommer att ha råd att köpa!
Den värk jag fick i min rygg efter att jag grejat som en tok här hemma var inte att leka med, jag hade så ont att jag knappt kunde gå på kvällen. Ja min värk i svanken är inte trevlig och den blir bara VÄRRE med åren! Jag är ju bara 30??? Om jag varit 65+ hade jag inte sagt så mycket. Men de är bara att bita ihop så gott de går.
Idag är de lördag imorgon söndag..... Och måndag åker vi =) De ska bli så bra de här, ska ringa fsk på måndag och kolla ifall dom kan ge mig mina 2.5 veckor som dom inte betalt ut än, de brukar gå bra, jag har haft ovanlig tur med de här systemet denna gång, ja när jag var sjuksriven för ett par år sedan så nollades jag och fick leva på 1230kr i månaden, de var tufft kan jag säga er! Men vi överlevde de oxå min älskling och jag! Vi har haft OTROLIGT många prövningar under våra 5 år tillsammans, och vår kärlek har överlevt allt! Men de finns ju ett ordspråk som säger TUR i kärlek OTUR i spel/pengar. Men de börjar vända nu, och vår kärlek verkar överleva de oxå!! bSå underbart tryggt att ha hittat sin livskamrat.
Nä nu har jag inte tid med de här babblet längre..
Bye Bye!

Kommentera inlägget här :