Roadtrip november-09!

Hejsan!
Om 1.5 timme är vi framme i storstaden, gud vad jag längtar! De här kommer att bli så SKOJ!! Saknar redan våra kissar, men dom är i goda händer och de känns tryggt! Dom fick gå ut när vi åkte så blir dom insläppta senare, helt perfekt! Just nu spelas everlast i mina hörlurar han är så BRA! Både jag och mattias längtar som barn gör till julafton till hotell frukosten... de är fina grejer de Mmmmm.
Redan i eftermiddag träffar vi upp min underbara monika, filippa och Markus! En dos av henne mår man så himla bra efter, så roligt som vi haft i våra yngre dar hahaha Hon fungerar bättre än ett lyckopiller!

De är i mitten av november och backen är fortfarande fri från snö, både bra och anus hahaha Hatar vinter och kyla!Men de är bara att bita ihop för vintern kommer vare se jag vill eller inte!
Nä fantasitorka var de här...
bye bye

Kommentera inlägget här :