OMG vilken dag!!

Är helt tom i huvudet men jag försöker skriva ändå, den här dagen har varit TUNG från morgon till för ett par timmar sedan. Har precis varit hos en väldigt god vän och fått mig lite extra energi.
Det ska bli så otroligt skönt att komma bort ett par dagar från vardagen, de behöver vi båda två!! Vi ska bara rå oss själva och mysa!! Längtar så orehört till pink, Mattias måste bara ta ett kodakmoment kort på hur jag kommer att se ut under konserten Hahaha ja den sysnen lovar jag att dela med mig av här på bloggen, och för att inte tala om snyggt vårt hotell rummet är, vi bor på globen hotell ett standard rum med inslag av afrika, vi fick välja med mellan afrika och asien & afrika VANN storslaget. Ni som är nyfikna på hur vi ska ha det kan googla globen hotel och därefter kommer ni kunna gå in på deras sida och få se alla rum! Ja jag har aldrig bott så fint någon gång!
Nu blir de sängen nästa... huvudet värker....idag igen *suck*
Fortsättning kommer imorgon....

Kommentera inlägget här :