MYSMONGOT!!

Hejsan!
Har inte haft insperation att skriva på ett tag, idag har jag haft huvudvärk HELA dagen. Och de bara regnar och regnar, de här är ju helt sjukt!
Imorse åkte jag med 07:25 bussen in till stan, hade läkar tid 08:30. Jag går till receptinoen för att anmäla mig och visar oxå min kallesle. Hon ger mig kallelsen tillbaka och önskar mig åter välkommen TISDAGEN 24 november 08:30 hahahaha Så typiskt mig!! Lite roligt var de faktiskt.På väg hem från stan klev jag av vid hemköp och tog en promenad tillbaka. Där köpte jag lussebullar. Så när jag kom hem så gjorde jag mig lite kaffe och smyg lusssade med bullarna ;) De var riktigt mysigt. Efter de somnade jag ett par timmar, och sen jag vaknade har jag varit helt slut på och tung i hela kroppen, så ikväll komme jag somna TIDIGT!

Beställde lite böcker idag på nätet, jag köpte de böcker jag saknade i "Pojken som kallades för det. Man var tvungen att handla för minst 100:- så då fyllde jag ut med två böcker av Tina Törnblom jag tycker de är en så OTROLIGT härlig tjej som verkligen är beviset på att vi tjejer kan ta oss tillbaka hur  långt ner vi än har hamnat!!

Partylite visningen igår gick MYCKET mycet BRA!!! Tusen tack gumman för att du ville ha ett party, kommer gärna fler gånger. Även uttan PL väskan :)
Jag tänker verkligen ta tag i det här med PL igen, de känns jätte roligt att vara igång igen. Jag behöver verkligen de här! Och jag bestämmer ju själv hur mycket jag vill ta på mig!!

GIBZON!!
Vår underbara varelse, han är är så PERFEKT, han älskar att leka apport, jag kastar musen & hankommer tillbaka med osv. han kan leka de hur länge som helst. Har alltid velat få en katt att lära sig apport, men ingen har fattat vad jag håller på med..... Gibzon har hajjat de där helt själv. Vårat lilla mysmongo!!



Jag som inte hade tänk att skriva så mycket, skulle bara kika in och typ skriva hej :) Ge er ett livstecken.
Imorgon är de läkar besök, hos ett ytterligare psykfall till käkare, jag vet dom har råkat ut för henne och dom mår inte så bra efter de, hon var tydligen helt insain. Men jag ska skaka av mig de jag hör innan jag går in, vill bilda en egen uppfatnning om henne. Jag kan ju gilla henne än fast andra inte gör de.

Nä har jag skriv kramp..... Och de konstiga av allt att värken sitter i axeln hahaha JA ja VET jag är inte som alla andra & de är just DE som gör mig så suveränt bra :) Eller?

Godnatt!

Kommentarer :

#1: Helena

Vännen, jättesnygg sida, och du är bäst, är så stolt över dig !! :)) kramiz

skriven
#2: Denise

TACK HUMLAN!! Du så himlans go!!!

Kramar i massor! Tack för kommentaren ;)

skriven

Kommentera inlägget här :