Jylshoppat och pyssla ;)

Gibzon myser med sin matt!


Jag har gjort advent hemma nu.... mysigt värre. Kom mig iväg till rusta igår för att köpa den SVARTA granen men dom sålde inga svarta i år!!! Så de fick bli en VIT iställetJag såg framför mig att en vit gran skulle bli minst lika.fin :) Kom hem och ska tjuvkika då  jag upptäckte att jag hade jag köpt FEL  GRAN JÄVEL jag kom hem med en SILVER GRAN samma silver som lucia haha en lusse.gran -NÄ tack! Så jag hoppas verkligen att jag på nåt sätt tar mig till rusta imorgon för att lösa denna tradegi för min JUL kommer bli förstörd ifall jag inte går tag på en VIT eller SVART gran.... Nu kom de vuxna barnet fram i mig oxå ;) De är allt jag begär tomten inga julklappar.... bara snälla en VIT gran!

För övrigt är jag trött så trött!
Godnatt ZzzzzZZZZ

Kommentera inlägget här :