Jag bara njuter & njuter!!

Hejsan mina läsare!
Jag vet att några av er har väntat på lite bloggande från mig i ett par dar nu. Jag har varit så trött sedan vi kom hem... jag behövde en liten semester efter semestern hahaha
Resan till sthlm var helt underbar, vi var lite halvfulla från att vi kom fram till sthlm till vi åkte hem 2 dar senare! men så underbart vi har haft de, Jag och min man kan verkligen ha roligt tillsammans! och att träffa Monica var hur skoj som helst, vi delade på en flaska vin... trevligt och roligt! Saknar henne mycket, skulle vilja åka ner till henne ett par dagar.
Jag lever fortfarande på energin som vi fick tillbaka på vår resa. Vi har pratat med varandra om livet och framtiden, och kommit fram till att de här ska gå bra!! Mycket jobb för mig... men jag är inte oroad längre. De här kommer att orda sig, jag ser frma emot ett nytt år....2010 kommer bli ett bra år! Jag tycker vi förtjänar ett bra år, men man står ju för de mesta själv om de ska bli bra eller dåligt. Och med extra jobb från min sida så kommer 2010 bli vårt år! Ett år vi alltid ska minnas med lycka.                                                                                                                                                                                                                

Kommentarer :

#1: Helen

tror oxå på ett bra 2010...och du är värd ett super år...kram

skriven

Kommentera inlägget här :