Hejsan min kära läsare :)

Har nu hittat mig en ny blogg som är låst med användarnamn och lösenord! Så nu ska ingen jag inte tillåter kunna läsa min blogg och det jag skriver!
Den senaste tiden har flytit på bra, hade min syster och hennes 3 tjejer å besök unde höstlovet, de var så otroligt roligt och mysigt! När dom var här så bokade jag och hennes äldsta dotter biljetter till Tokio Hotel som kommer till globen den 4:e mars, den 10:e november infinner jag och Mattias oss i globen och tittar på PINK, de kommer bli jätte roligt en häftig upplevelse  att få se henne live :) Hon har gått igenom en del den tjejen.... Jag finner enorm styrka i hennes texter! De är inte påhittat utan självupplevda texter, och de är grymt av henne att stå får vad hon känner! De försökte jag på min förra blogg, men jag fick två läsare efter mig som vred och vände på de jag skrev och började använda de emot mig! Ja den svenska avundsjukan... den kan vara grym och otäck!
Den här månaden startar jag upp en ny konsult i PL, och de kommer bli jättebra!!

Så de var allt för denna gång....
Bye Bye I Love YoU

Kommentera inlägget här :