Magnus Betner!

Hejsan!
Såg just att mitt inlägg bara blev en bild typ... jag hade skrivit en MASSA oxå!
Lite drygt att behöva skriva om. Väntar just nu på att pengarna till PL ska komma in på kontot så jag kan åka in till stan och betala in de & faxa!
Hittade honom sovandes så här på kös stolen, våran knubbis!
Så här hittade vi Snobben sovandes på en köks stol. Vår "lilla" knubbis!
Man kan som säga att han är rätt stabil :)

Ikväll klockan 19:00 ska jag och en kompis (helen.B) kolla på Magnus Betner som kommer till stan ikväll! haaha vad skoj. Jag kommer skratta från att jag slår mig ner, han är ju ROLIG och allt han säger är ju typ sant!

Nä de här jag inte tid med, ska sola idag oxå, måste ju vara extra fin till klockan 19:00
Nä nu måste jag komma igång med den här dagen, en dusch kanske hjälper!
Ska träffa M sen skriva pappren och göra klar köpet på Gibzon, de ska bli nice!

Nä en dusch och sen ta tag i de lilla företaget!

Bye Bye

Kommentarer :

#1: fanny h

hälsa snobben att jag saknar han ;)... :(

hehe

skriven

Kommentera inlägget här :