Godmorgon :)

En härlig bild, om jag får säga de själv :)
Godmorgon min underbara läsare/familj! Blev väckt av karlssons fräcsha doft från kattlådan.....urk!! Att en så liten kan skita så illa!! Ligger fortfarande kvar i sängen i hopp om att kunna få somna om en stund, men nu släpper dom ut vilddjuren på dagiset, 09:00 rasten. Så de är nog bara att kliva uppp och brygga sig lite kaffe och fundera ut vad de ska bli av den här dagen?? Inatt var jag upp ett par gånger, låg med en massa tankar som snurade i skallen, så jag gick upp och skrev ner de i min MINDBOOK. Låg och funderarde över lite saker i min barndom, och kom faktiskt på en del som jag måste ta upp med min terapeft (eller hur de stavas).
Från de ena till de andra så måste jag få skryta lite över min underbara läsare från NORGE. Jättekul att man faktiskt har haft väldigt många okända läsare. Många som tyvärr oxå försvunnit pga av att jag bytt konto. Åhhh vad de suger i kaffetarmen nu... måste slita mig härifrån och fixa lite kafffe!

Bye Bye

Kommentera inlägget här :