Filip & Fredrik!

Hejsan!
De har varit en hel mysig första advent, Love och Shervin var här tidigare. Efter de gick vi ut på promenad och sedan blev de powernap! De som saknas nu är snö.... jag är nog en av dom sista i detta avlånga land som ber om snö, men nu är de bra mörkt, trist och GEGGIGT ute, De kan få komma lagom, så pass lagomt att barnen kan åka pulka och ha lite snö att leka med ute! När jag var liten älskade jag vintern som alla andra barn, vi bodde så himla fint och mysigt när jag växte upp. Och jag kan utan att ljuga säga att när jag var liten var de JÄTTE MYCKET snö!
 
Imorgon är de måndag, känns lite trist. Jag längtar tills på onsdag då jag får veta ifall vi får en vit gran till jul :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, är alldeles för trött och seg! 

Kommentera inlägget här :