Vilken härligt spontan kväll jag haft!

Hejsan min kära!

Den här dagen blev ju bara TO MUCH....

Den har dagen har varit tröttsam dag, med en känsla av oro i kroppen hela dagen !varje syssla att göra kändes nästan omöjliga. Pulsen stiger, hjärtat slår snabbare man får som ett tryck över bröstet, och man hamnar i ett tillstånd som man inte riktigt har kontroll över, så då blir man RÄDD oxå.....och sedan är den onda cirkeln igång......Men läs vidare, ångesten försvann och bytte helst plötsligt till skratt i tårar.... så jäkla äkta och härligt var det! TACK malin du betyder mycket för mig och Helen min super brulla de gör du med hoppas du fick de super utan mig!!

så summan av kardemumman kommer här:


 Satt och väntade hela dagen på att pengarna skulle trilla på kontot till PL.
Tillslut släpade jag in mig till stan för att köpa mig lite katt mat & köks handukar till Malin, som vi sedan sydde örngott av. Efter att jag gått och släpat på 5kg kattmat i över en timma, och pengarna var dragna från deras konton och fanns nånstanns i cyber space.  så tröttnade jag och åkte hem, skulle senare gå på Magnus Betner med Helen, mrn jag fixade de inte bokade av på förmiddagen för jag kände att jag idag inte skulle fixa den folkmassan idag, så synd och TYPISKT! När jag kommer hem ilafall och kollar kontot.....OCH vad fanns inte där JOOO PL pengarna!! Kände bara Åh nej... ORKAR INTE!!! Men de hinner jag med att skicka imorgon oxå. När jag kommer hem ringer jag till Mailn och frågar om vi skulle kunna ta syningen en annan dag för jag kände mig helt slut..... Malin svarade då att de var ingen önskade bara att jag kunde hjälpa henne att klippa tyget. Själv klart svarar jag och packar ihop de saker jag skulle ha med mig och ner..... Åh jag säger bara FY SJUTTON vad glad jag är för att jag gjorde, för besöket hos Malin var bra mycket ROLIGARE än BETNER!
En VÄLDIGT pinsam grej som bara DENISE kan göra är :
Hon ska koppla ihop sy maskinen & stoppa kontakten i väggen, men de satt redan 2 i uttaget så jag drog ut en soppade i maskin sladden......men ingenting hände lampan lös inte och jag vände så gott som ut och in på sy maskinen för att hitta en ON/OFF knapp, men icke!! Så jag drar ut sladden och stoppar in den igen för att ae om når var glappt utan resuktat, men till slut efter en nogrannare undersöknning så upptäcker jag felet!!!! hahahaha Och håll i er nu.... kontakten jag drog ut & som jag trodde var glapp, var slsdden som suttit där hela tiden. Kontakten till symaskina låg brevid på golvet..... Ja herregud hur SNURRIG kan man bli, men jag och Malin skrattade så mycket idag att vi kommer säker gråta hela dagen imorgon istället :) Men de tror vi inte på!

För efter REGN kommer SOLSKEN och jag fick solskenet tillslut!

Och där sätter vi punkt!

Kommentera inlägget här :