Bibbelibabbel

Idag har de varit en BRA dag, men än är de ju ett par timmar kvar på de här dygnet. men jag känner mig inte så orolig, jag känner mig väldigt trygg i mig själv nu. Har verkligen TOTALT glömt vilken härlig känsla de är. Idag har jag pysslat lite hemma, babblat med underbara vänner, varit hos M, ska snart ner till M igen hon ska bjuda på nybakta bullar Mmmmm de ska bli så trevligt! Vi ska ha en bakdag tillsammans och då blir de iallafall kanelbullar, safransbullar och lussebullar, vi får se vad mer de blir!
Stamtavlan på K.junior har kommit, och han fick namnet gibzon egentligen skulle de vara generalen fon gosnos men uppfödarens man var inte överens med frugan om vad dom skulle heta. så för fridens skull byter hon namn hahaha men kullen hade verkligen ur sköna namn. Men nu börjar vi fundera på att byta namn på karlsson junior igen.... och göra de RÄTT hahaha Nä men vi älskar bara namnet han har i sin stamtavla och Gibzon passar honom perfekt. Så numera heter han Gibzon, kärt barn har verkligen många namn!
på köks stolen!
Karlsson junior 16vhänger
Ja han är så underbar denna kisse! Så himmla snäll... kattungar brukar vara mer olydiga och DRYGA! Men inte den här lilla killen.... han gör som kisssen i advance reklamen -Ja gliiidder Hahaha den är så rolig!
Nu ska jag ta en dusch.... kom tillbaka igen innan ni lägger er, för då har jag säkert uppdaterat lite igen!

Bye Bye

Kommentera inlägget här :