Behöver SOL nuuuu!!

Hejsan!
Alltså om de bara kunde spricka upp och bli lite sol???!!! De här survädret har hållit på LÄNGE nu! Nu ska vi snart till affären, önskar att man kunde få sova till nästa vecka då lönen kommer. Inte skoj att vara barskrapad, men man klarar sig alltid på nått vis får man oftast ihop de ändå.
Jag började skruva ihop våra julstjärnor, och pröva in dom i fönstret... då kommer Mattias helt krit vit i ansiktet och frågar mig om jag ska ställa fram dom redan?? Innan jag han svara hinner han oxå säga - marieanne VARNIG Denise!! Vi kan inte julpynta redan den 17:e november. hahahaha de var lite skoj ett litet skämt som min familj förstår bäst! Fast jag vet dom redan börjat göra advent.... Lite tidigt!! Eller vad tycker ni?? Kommentera gärna, tycker de är roligt att få kommentarer de taggar och ger mig mer energi till att skriva!
Nu ska jag klä mig lite varmare och gå till affären.
Renoverar hallen :)
Min underbara MAN medans han renoverar vår hall! Min bättre hälft!

Kommentarer :

#1: Helena

Gumman, det är PÅ TOK för tidigt att börja pynta, kvällen innan första advent ska man göra det, fy fy fy :D

puss på´re från humlan!

skriven
#2: Denise

Hahahah Ja humlan du har så rätt!! Jag längtar så till vi ska köpa granen :) Fasst den får inte kläs förrän kvällen innan....jag vet :)

Kramar i massor till dig!

skriven
#3: Anonym

Han ser lite utbränd ut

skriven

Kommentera inlägget här :