ÄNTLIGEN tisdag :)


de var inte går jag fick använda den rubriken, har verkligen saknat min blogg. Och ni som känner mig vet ju vad tisdagar betyder för mig - TV från 20:00 till sängdax *lovely*
Igår var jag på möte med min handläggare på försäkrings kassan, där jag fick besked om att min sjukpenning kommer att kvarstå som vanligt så länge läkarintygen kommer in. Hon förstod oxå att jag behövde minst de här året ut innan de börjar bli dax att slänga ut mig i arbetslivet igen. Hon var hur trevlig som helst... och jag som verkligen var livrädd innan jag träffade henne. Men jag fick faktiskt träffa en ritkigt människa, den enda levande verkliga varelsen med hjärta och känslor som fortfarande inte blivit hjärn tvättad av regeringen!! verkligen Lucky Me.... Jag känner många som blivit totalt overkörda av fsk. Ja systemet som ska följas är helt sjukt och ohållbart... LIDER med er därute som inte blir bra bemötta av fsk, själv ska jag inte ta ut någon glädje i förskott för mitt bakslag kan lika gärna komma vid nästa träff med dom!
Nu har jag inte tid att skriva mer... än fast jag känner att de bara väller ut nu...!

Bye Bye I Love You!

Kommentarer :

#1: kicki

guud vad vacker bild på dig måste jag bara säga först.. Vet precis vad du menar med fsk... Jag väntar med oro för att veta om jag får igenom min halvtidssjukskrivning jag har nu... Har ju som gått in i väggen och där är dom ganska kinkiga :S Håller tummarna iaf!

kram på re

skriven

Kommentera inlägget här :