ÄNTLIGEN Fredag!



Hejsan mina nära och kära!
Idag är de äntligen fredag, valde en passande bild till de oxå :) Ikväll ska jag skämma bort mig lite med lite vin, jag har en flaska i kylen som legat där ett tag nu. så ikväll ska jag poppa den och bara njuta! Imorgon ska vi fira shervins dotter Leah som fyllde ett år den 16:e november!
På söndag ska vi till Helen och ha ljusparty, vet inte vilken tid än, ska ringa henne senare idag och kolla tid och bara snacka skiiiiiit! har inte vart med henne på ett tag nu.... och jag känner hur de suger i mig över att få träffa min härliga brulla! Vad vore livet utan vänner... riktigt piss tråkigt tror jag! Vänner är de bästa man kan ha!!! Love you gumman!
Ska in till stan idag 6 hämta ut mera medicin, känns så onödigt att betala flera hundra för min medicin nu, när jag ska till läkaren på måndag och då ska ni nog se att jag kommer få min nya medicin, som säkert oxå kostar A LOT!!!

Ingen sol idag heller, men de är därimot VARMT vi har tio plus!! Jag minns inte när jag såg solen senast. Jo de var samma dag som systrra och hennes tjejer åkte hem, och de är ca 4 veckor sedan!!!!! De är länge... utan en enda strimma sol!

Nä här jag inte tid att sitta mera!
Jag vill att ni alla håller extra tummar för mig denna månad, varför får ni veta när denna månad är slut :)
Bye Bye

Kommentera inlägget här :