www.JULMYS.se

Ho ho ho.....Merry Christmas!
Har tänt upp lägenheten med ljus och de känns så himla mysigt.
Vi har precis möblerat om i vardags rummet igen, vi ställde tillbaka de som vi hade tidigare. Som faktiskt var mycket finare och mer praktiskt. Men man vet ju inte förrän man testat!
Ruschen på stan var helt insain, märker nu att riktigt kry är man ju inte men på GOD väg!!
De var två grisar på stan, skitfula var dom! Haha men jag fick ju nåt att skratta åt en stund!
Träffade oxå min förra chef, som önskade mig välkommen tillbaka till dom ifall jag vill de.
De var jätteroligt att höra, ska försöka skola om mig, men de är ju jättebra extra jobb ifall jag nu känner att jag orkar med igen!

Nu ska jag ta en varm & skön dusch. Sen mysa ner mig ordentligt i soffan!

GOD JUL mina kära SYSTRAR & VÄNNER!
Och till alla andra en riktigt GOD JUL!

Kommentera inlägget här :