Var minut.....

Hejsan!
Lyssnar just nu på Emelia-var minut, en väldigt fin låt som jag hittade på igår när jag letatade jul musik!
Idag har vi SOOOOL & ett tunt snö täcke på marken! Mycket nice.... Imorgon åker vi och köper vår älskade gran, Varken jag eller Matte har lust att vänta till dagen innan julafton med att klä den, jag och malin satt oxå och diskuterade när man skulle klä granen, och vi kom båda fram till att absolut SENAST 13:e december ska den vara klädd! Jag skulle kunna ha vår framme till nästa jul oxå Hahaha nä där går väl gränsen hahaha

Idag är en väldigt bra dag, men varför håller jag för mig själv ett tag till, jag hoppas på en väldigt fin julklapp till mig & Mattias och självklart även till våra övriga familjemedlemmar!! Men är de något jag lärt mig så är de att inte hoppas för mycket!

Vi ska möbelera om vardagsrummet idag :) De är så skoj att göra de. I mina tonår möblerade jag om mitt rum flera gånger i månaden.... rastlöst barn haha vad är det?

Nä nu MÅSTE jag städa upp lite hemma och ge gibzon lite lunch :)

Kommentera inlägget här :