Trötter...

Hejsan!
Är hemma nu igen helt trött och slut! Har hunnit vara in till stan två gånger, och varit till Mailin en sväng!

Jag kissade PLUS på ett grav.test idag :) Så jag var bara tvungen att åka och köpa fler för att kolla om de verkligen visade rätt??!! Så jag köpte två st åkte hem och pressade ur de få droppar jag hade ett visade sig vara trasigt och de andra blev bara ett streck, så jag gick ner till Malin som peppade mig och tittade på den första stickan, och hon såg ju klart och tydligt att de var ett PLUS i rutan. Så nu imorgon ska jag kolla igen och hoppas denna gång på ett rätt och riktigt test!!?? Men alltså jag säger bara... ett PLUS!!! Jag har gått och burit runt på denna sticka idag och tittat på den och tänkt, tittat på den igen och tänkt lite till Haha helt för mycket!
Jag har berättat för min familj, jag vet att många tycker att man ska vänta! Men ni som känner mig vet hur duktig jag är på att vänta :) Så den dagen jag får de bekräftande  PLUSET så ska jag ju vänta i nio månader då sätts mitt tålamod på prövningen igen!

Kommentarer :

#1: Petra

Helt underbart!! Grattis i massor, håller tummarna hårt, hårt för att det här ska gå vägen och resultera i en sensommarbebbe :) kram kram kram

skriven
#2: Emma

Men du gumman, jag blir galen jag med! =)

Hoppas hoppas!! =)

Puss

skriven

Kommentera inlägget här :