snabba CHASH




Min FIN fina stjärna i balkong fönstret! Har just mimsat i mig en SW nöt samtidigt som jag har harvat i farmville, har börjat med de där tidsfördrivet igen, men de är bra segt och tråkigt.
Mattias står i duschen och efter han ska jag hoppa in, måste tvätta mina tattos lite försiktikt! Dom läker jätte fint och jag har redan börjat fundera på min 11:e :) men först innan jag gör något mer ska Mattias göra klart sina!! De blir nog på på jul lovet, ifall Jorge har tid, men de har han nog! saknar lina plus bebis och de mysiga huset! Och känslan av att bli tattuerad, jag tror de är smärtan man blir torsk på, för de är en konstig smärta, terapi för själen kallar jag det

Så mysigt


Lite bilder som jag knäppt under dagen, ska börja att ha minst en bild för dagen, varje dag!Tänkte att de kankse blir lite roligare för er läsare att kika förbi då! Funderar mycket på när min insperation till att fortsätta på min bok, Blev så lessen när datorn kraschade och de jag skrivit försvann, de var ganska mycket den var iallafall bra tyckte dom som hunnit läsa lite av den! Nån dag kommer säkert lusten tillbaka.



Snart kommer boken snabba cash ut på film, den lär vara se värd! Nu ska jag mumsa calippo!
bye bye

Kommentarer :

#1: Emma E

GUMMAN!! När jag tittar på dina bilder fick jag känslan av att jag verkligen saknar dig och att vara hemma hos dig, du har det så himla fint och puttinuttigt hemma, hemtrevligt lixom! Ska snart åka ner till dig och bara myysa! JAG VILL TRÄFFAS NU!!!

Älskar och saknar dig!

Ciaoo bella

skriven
#2: Denise

Åhhh gumman vad glad jag blir av att höra från dig!! Hur har ni det med all? Hoppas du har det super med kärleken och allt! Jag SAKNAR & ÄLSKAR dig min underbaraste vän!!! Så SNÄLLA kom och hälsa på SNART ta med dig Dennis och kom nu! Love

skriven
#3: Emma E

Vi har det bra! Kan du inte ringa när du känner att du har ork och tid så vi kan surra av oss lite? Jag skulle ju ringa upp dig men glömmer det alltid. Vore grymt om du kunde smsa erat hemnr!

Ska kolla när vi kan åka ner! Absolut!!!

PUSS!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :