Julen är här.....


Våran vackra gran!!
Ja MÅNGA tycker nog att vi är helt galna som redan klätt granen hemma, just nu diskar Mattias och har fullt upp med lille Gibzon oxå Haha Men han sköter ändå granen förvånansvärt bra, visst har han varit där och försökt stjäla en och annan dekoration men jag hade trott han skulle vara mycket drygare. Han är så härlig denna kisse!

Jag ska göra mig klar för en promenad tänkte gå till affären och köpa hem lite tunnbröd så man kan göra sig en riktig skink macka :) Och sen är jag så fruktansvärt baksugen ska baka saffrans bullar, lussekatter och peppar kakor. så till de behöver jag nog oxå en del grejor :) Fasen oxå.... shervin har vår elvisp. Man kanske inte behöver den till bullbak... hahaha ja ni hör ju hur ofta jag bakar!

Så med andra ord :

Jag har inte tid att sitt här mera!
Bye Bye!

Så tjusig!

Kommentera inlägget här :