Jul Lov!

Sitter och kollar på E.T, vet inte hur många gånger man sett den och man gillar den lika mycket varje gång. Kommer säkert oxå att fälla en tår :) E.T phone home...


Fick en liten beställning från party lite idag, blev lite förvånad för de vägde så lite. Men då var de ju MINA ljus som kom. De paket jag väntar på kommer väl till veckan.
Mattias är och käkar jul bord med jobbet, jag har sprungit som en liten jojo mellan Rosi & malin ikväll de är så härligt med grannar och ännu mysigare är det ju när man nära vänner bland sina grannar!
sen har jag plockat ihop här hemma igen, ni måste ju tro att jag är helt störd som plockar och städar JÄMT fast jag inte har barn. Men jag är ett barn ett VUXET barn, och är bäst på att dra framallt och inget. Sen har vi ju 3 katter som springer ut och in.
Fast idag har dom inte varit ute alls bara musse en sväng i morse. de är riktigt kallt ute nu vi har närmare 20- de är så lungorna fryser till is när man går ut.
hahaha nu är E.T ute och flyger... vilken tur att man inte hittade på såna där kompisar när man liten!

Nä nu ska jag hänga en tvätt och kasta i en ny :)

Kommentera inlägget här :