Godmorgon! Underbart med lite snö ute!

Än fast jag inte är så värst förtjust i snö, så är den ändå rätt mysigt. De blir så fint ute, snön lyser verkligen upp!
Fast idag kommer jag nog inte att ta mig ut på promenad, Jag har så otroligt ont i svanken. Jag har fått sånna smärtor i ryggen på de senaste åren men idag är de värre än nånsin, de gör så ont så de svartnar för ögonen och jag inte låta bli att skrika till när jag rör mig. Nä jag måste gå och få ryggen röntgad igen, fick ju en skada där nar jag var med om trafik olyckan. Läkarna sa åt mig att värken i min nacke och rygg kommer ju inte bli bättre med åren, åh de hade han ju rätt i ! Men gud vilket babblande om min rygg....

Mina tattos mår fint och jag är riktigt nöjd! tror inte att jag orkar sitta uppe till hela Nyhets morgon idag. Mina ögonlock är tunga, har ju vaknat av smärta varje gång jag rört mig! Men nu har jag tagit 2 paraflex & 1 alvar.
Och jag somnar nog av avslappning när dom börjar verka.

återkommer med nåt vettigt senare!

Kommentera inlägget här :