Godmorgon!

Klockan är strax efter nio, jag klev upp med mattias i morse och jag har myst med kaffe, katter & nyhetsmorgon.
Fast nu börjar Gibzon bli rast, gav han just en mus som han håller på och dribblar mellan julgrans foten.

Såg nyss reklam för post kodlotteriet, dom ska lotta ut 146 miljoner nästa grann yra, kan dom inte dela ut de jämt över oss svenskar. De är mycket som skulle lösa sog då för många!!! Blir nästan sur av att tänka på de! Men jag har ju iallafall 2 lotter så man kan ju alltid hoppas på en liten del :) Men jag har aldrig vunnit pengar och kommer förmodligen inte att göra de heller.

Om ett par timmar ska jag iväg till Lina, jorge & deras lilla plutt. Idag blir äntligen nr 10 klar, har ändrat plats på den, så nu blir den på ovan sidan av mitt lår, och färgerna ska gå ihop med färgen som blir i foten :) de känns riktigt pirrigt, tror inte de kommer att göra så ont. Ja på foten kommer de självklart att göra ont.  undra vad som är bäst att börja med... jag tror vi börjar med foten eftersom de gör ondast. Jag får se hur de blir!

Dom pratar just nu om data spelet WOW, hur farligt beronde framkallat de är. Och de problmet är lika stort hos vuxna och barn! Ja internet överhuvud taget inte bra i för stora mängder. De är en lätt plats att fly till, när man inte har energi eller ork att göra något annat. Men de är absolut ingen ursäkt! Jag var själv där för ett tag sedan, men jag har skärpt mig, och man måste verkligen villja förändra och förändras!!

Usch!!
Om jag ska ta tag i de STORA diskberg vi har, först en påtår på kaffet!
De är en väldans mycket nyheter dom visar på morgonen, 1 gång i timmen, dom bara upprepar sig varje gång!!
puss & kram

Kommentera inlägget här :