Jag ÄLSKAR er!

Sista dagen på de här året är nu här, och jag ser fram emot vad de nya året har att erbjuda!
Jag har sedan länge känt att 2010 ska bli ett bra år, så jag hoppas min känsla är rätt.
Jag känner mig trött idag, nyårs afton är för mig inget mer speciellt än vilken annan dag. De är sånna här dagar paniken kommer och man önskar inget hellre än att kunna klona sig själv. Åh vilken tur att man inte kan de, jag har nog att göra med en Denise! Mattias och shervin har inhandlat några raketer, hoppas bara man är vaken till dess, endast de nyafton får mina ögon att bli tunga, känslan av att man "måste" hålla igång till tolv slaget gör mig alldeles matt och slut. Ja jag är en konstig prick, jag vet.

Magen kurrar för fullt.... men på vad??

Tro hur man ska se ut ikväll då, lite måste man väl piffa till sig :)

Pratade med pappa tdigare, vi pratade rätt länge. vi brukar göra de när vi inte har hörts på ett par dagar. Han ligger sjuk och äter pencelin, stackarn!

Nä nu blir de kaffe med darling sen måste man nog börja tänka på att vakna till!

GOTT NYTT ÅR!!!
Till alla mina nära och kära på avstånd, jag ÄLSKAR & SAKNAR er!!

Kommentera inlägget här :