En solig vinter dag!

 Godagens!
Idag är de onsdag, då ska vi bli med gran :)
Känner mig tom på energi, de är mycket ja vill men inget jag får gjort!!
såg klart filmen "Flickan som lekte med elden" igår, den var riktigt bra! Så nu vill jag att 3:an släpps snart.

För övrigt så känner jag mig fortfarande trygg med mig själv och min tillvaro. Ångest har jag dagligen så de räknar jag inte, fast mina attacker har varit mindre. Jag ÄLSKAR gården jag bor på, ja hela Falun i sej, är en underbart vacker och mysig stad. jag tror allt sjunkit in nu, och jag har rannsakat mig själv bestämt mig för att inte blicka bakåt, jag kan ju inte ändra de som varit, har accepterat att de är som de är och nu ska jag tänka framåt och läka mig själv.... vissa saker kommer alltid stå öppna som blödande sår. Kanske även dom kan läka med åren.

Nu kryper Musse & Gibzon i hop i varsitt hörn i tv rummet, dom har precis lunchat så nu måste dom väl små sova lite på den :) Musse helt plötsligt tagit på sig pappa rollen över ALLA katter sen Gibzon kom, han tvättar och putsar dom. Men mest Gibzon. Han lär Gibzon livet som katt, Jaga,leka,slåss,mysa haha ja dom är så söta och musse ser så stolt ut med gibzon runt sig.

Nä nu ska jag försöka göra nåt, ska börja med att sätta på radion eller tvn de är så tyst här hemma... Mattias vill att jag ska ha tv eller radion på när jag är hemma, för man mår bättre då och de är faktiskt sant! Ska även slänga i mig medicin så är de gjort!

Kommentera inlägget här :