Den vita heliga granen!!!

Har precis kollat på senaste/nyaste avsnittet av One Tree Hill, den här dagen börjar kännas lång blev så tvär trött!! Senare blir de mys till robinsson på tv, måste ju kolla hur de går för våran DYKE annika holtz!

Bakningen blir  imorgon istället ska baka med Malin pratade med henne alldeles nyss och vi tar en liten bakdag tillsammans! Jag är så sugen på saffrans bullar & lussebullar. Att jag inte köpte mig nåt sånt på affären. Men därimot köpte vi BALLERINA pepparkaka??!! Har inte smakat den än, de låter ju lite så där om jag ska vara ärlig.

Jag har gåt och funderat över en sak i ett par dagar nu.....
Jag funderar på ifall jag kankse ska ta bort mitt lösen hör på bloggen och göra den offentlig för alla?? Jag har inte sagt nåt om de till Mattias och jag tror jag vet hans åsikt!! Jag vet inte heller riktigt varför.... de var ju lite roligare att skriva när man visste att man har lite läsare. Just nu har jag ca 2 läsare om dagen enligt min statistik.
Jag kommer då ALDRIG mer att lämna ut mig så mycket som jag gjorde i den förra... ALDRIG! Fast dessa galningar jag syftar på tål inte att jag har de bra och att de går bra för mig. Så dom kommer alltid att hitta skit i mitt liv vad jag än gör!
Ja jag vet inte.... måste fundera över detta extra noga. Men den kommer nog att förbli skyddad med lösen!

Nu tänker jag lägga mig och vila en stund, mina ögonlock blev så himlans tunga!

what goes around....
comes around!!

Den vita heliga GRANEN!

Kommentarer :

#1: Helen

granen ser jättefin ut...får försöka komma förbi och kika på den innan katterna river ner den =)

ja just Dennis undrade härom dagen när han skulle få baka pepparkakor med dej...kram

skriven
#2: fanny

Haha självklart är godis påsen framme ;) Det blev ju fint med en vit gran :D

Bara 2 styckna... jag är iallafall en av dom =)

skriven

Kommentera inlägget här :