Christmas day!!

Har precis duschat, ska strax kolla på en film... en skräckis Woohooo I like!!
Ville mest bara logga in och dela med mig av den glädje jag känner just nu, nästan totalt. De var länge sedan jag kände sådan självkänsla. Nu har de varit ett ett par dagar med massor med ångest, men de har jag alltid kring jul.
Längtar efter att få de efter längtade barnet, så dom här högtider börjar få en betydelse igen, Nu efter helgerna ska jag bara ta tag i träningen oxå, jag skulle må så mycket bättre då!

Idag när vi gick till affären kom suget efter mat...på rikigt!! och de var makaroner och korv som tarmen ropade efter, jag blev alldeles vattnig i munnen när jag såg korven inne på hemköp, och de var så GOTT de första jag riktig ätit och velat sedan flera månader tillbaka hoppas de håller i sig! Jag var så nöjd när jag ätit klart, jag blev så trött att jag höll på att somna på kök stolen. Tittade upp på Mattias och de verkligen lös ur hans ögon, han var glad för att jag ätit. Ja jag vet att många tycker de här är en bagatell, ja till och med mina läkare och terapeuter vet att jag slutat äta men ingen har brytt sig. Man ska inte kunna leva så länge och bra utan mat som jag gör,De är verkligen ett problem som jag inte verkar fixa riktigt på egen hand. 

Nu blir de en skräckis med darling!!

Kommentarer :

#1: Helen

åhhh darling va glad jag blir när jag ser att du mår bra =)

var länge sen vi träffades nu..hoppas snart att det blir av..

ha det så gott jättekramen

skriven
#2: Denise

TACK älsling! Ja de är skönt att ha återfått lite styrka och energi! Klart vi måste ses snart, på måndag kommer nog sakerna från P.L :)

BIG kiss for you babe!

skriven

Kommentera inlägget här :