Äntligen Tisdag!

Så tjusig!Gibzon myser med sin matt!
Då var de äntligen tisdag kväll.... uglu har börjat på tvn men jag känner för att skriva och titta samtidigt VÄLDIGT svårt :)
Ja tröst köpte mig ett par nya Jeans leggins idag på GT svarta som är nötta i grått. eller jag behövde dom faktiskt. Har ju vuxit ur min garderob, från size xs til M :)
 Sedan hämtade jag ut vår grumt snygga ljus "stake" på villige, hade lagt undan den.
Nu sitter Mattias och bråkar med Julgranen... Oj nu måste jag gå dit och hjälpa till haha
Så nu är belysningen på plats åh de blev jätte fint! Nu är de bara julklappar där under som saknas!
Imorgon ska vi ut och plocka gran ris som  vi ska lägga ute på ballan i blomlådorna med belysning i :)
Vet inte om jag någonsin haft de så juligt och mysigt!

Imorgon MÅSTE jag baka så är de bara!! Nu har jag allt hemm även bullformar, dom hade lite enkla och smarriga recept i aftonbladets hemmets billaga. Ska ju baka peppear kakor med Helens Dennis någon dag oxå.
Imorgon 11:00 ska jag till men terapeut, så jag kör igång med bullbaket efter de.
Nu börjar de entligen bli dax för DHW!!
 Den röda roliga veckan kom idag oxå....aj aj aj säger jag bara! Men den kom verkligen tidigt!!! den hade ju kunnat få komma igår så hade jag slupptit slänga ut en massa pengar på onödiga tester!

Kommentera inlägget här :