Äntligen fredag!

Den här natten var ingen lek.... har legat på toa golvet med mag suka...Lucky me! halv elva skulle Helen kom och hämta ljusen från hennes party/visning. Men jag har inte kräkts något sen tidigt i morse, men jag är alldeles tom och uttorkad, försökte äta men de gick inte. Men jag överlever utan mat de är ju jag ju ett levande bervis på, de värsta är att mattias oxå drabbas med heller inte äta så ofta som han skulle behöva och må bra av! Men imorgon ska Mattias göra köttfärs biffarm kokt potatis,stekt lök grädd sås & lingon! Och de kommer jag smälla i mig hur mycket som helst av så då kankse aptiten kommer igång något... men alltså de är inte så trevlig med min mun, jag vill inte gnälla men de oroar mig och jag kommer aldrig ha råd med detta!! Och jag lovar jag är förmodligen tandlös inom 10 år och då tar jag i vill nog säga mellan 5-10. Ja ja... , jag ska ta upp de med mona på nästa träff! Min aptit är ett problem... fast de som är jätte konstigt är att jag går upp i vikt.
Nu sjunger Erik vinnar låten BrB!!

Jaaa jag bara ryser han är en STJÄRNA jag har röstat 4 gånger på honom + en gång varje fredags final, de har han varit värd! Båda är helt klart vinnare men er är ett strå vassare! Nu är de snart sean banan med sin RUuuUUuuuMmmPPPAaa!!!
Men vinnar låten kommer bli en radio plåga, kan dom inte välja en låt med mer fart i som dom kan köra ute på krogarna och discoteken... dom här balladerna börjar bli trööliga nu!

Nä de blir nog allt för idag, ska försöka få i mig en gaino!


Kommentera inlägget här :