Åhhhh vad dryyyygt!

Nu är de 2:a gången som jag sitter här och försöker skriva de här inlägget, dom 2 tidigare gångerna slutade med att allt jag skrivit bara försvann helt plötsligt! Väldigt drygt när man skrivit en massa som är lite svårt att skriva igen, för när jag skriver gör jag de på känsla, och då kan de bli svårt att skriva de igen.

Min dator har fått ett virus i ett program och när jag ska försöka ta bort de så hittar jag inte på det. Mattias ska få ta den till disken så han får ta sig en titt på den!

De börjar kännas lite pirrigt nu, Lina är så snäll hon kommer till och med och hämtar mig! Värsta servicen, de ska bli så super mysigt att få snusa bebis igen och träffa Lina igen! Jag blir den första som han tattuerar i den nya studion i de nya huset!! Måste ju säga att de känns extra nice!

Jag har nog bestämt mig nu, jag tänker göra min blogg tillgänglig för alla! De är något jag har övervägt ett tag, men nu är de bestämt! jag kan alltid sätta tillbaka de ifall de inte skulle funka!

Jag fick värsta suget av att börja jobba igen, jag vet inte om jag är tillräckligt stark än men jag VILL och att ha viljan är ju aldrig fel! Skulle vara skönt att komma hemifrån ett par timmar om dagen och få göra nån nytta!

Nu kurrar min mage efter kryptoniter, blir till att inhandla lite sånna när jag åker :)

Kommentera inlägget här :