2:a Advent

Mysigt.se

Sitter just nu i soffan med filip och fredrik på tv. Min kropp värker konstigt på konstiga ställen... de liksom hugger inte alls skönt!
Jag var ner till Malin en sväng idag,  vi skrev bla klart alla papper på Gibzon :) Och bestämde oss för tillsammans ta upp kampen mot dom giftiga nicotin pinnar vi suger i oss. För att inte tala om  vilka pengar som bara går upp i rök & hur vår hälsa KOMMER att bli! Mattias har tänkt att stötta mig genom att oxå sluta röka :) någon snus då och då kommer jag faktiskt att fuska med. Men jag röker så lite cigg på en dag ändå så de här borde inte vara nåt problem för mig! Jag har verkligen BESTÄMT mig, imorgon blir kaffe UTAN cigg till, ja de kommer bli konstigt! Men vi ska klara de här!

Blev så  sugen på att sno ihop en bulldeg precis nyss... men vi har inget strö socker hemma som jag behöver till ut baket. Och de tar ju faktiskt lite tid att baka bullar så jag får allt vänta till imorgon :)
Fick med mig några kulor till från Malin som jag nu ska hänga upp i granen, kom på nu oxå att jag har några till i skrubben :) De får bli allt för nu....

Ska kolla igenom PL katalogen och skriva ett mail till en av mina ledare oxå!

Kommentera inlägget här :