Barnvagnen beställd!







Idag ringde de mig från babyproffsen och skulle nu lägga in beställning på vagnen, de hade väntat med beställningen för nu nu har de en kampanj där man får välja en Brio Shiny åkpåse till utan extra kostnad, åkpåsen kostar annars 995:- så det var väldigt tacksamt tycker vi. Jag ringde till Mattias för att kolla hur vi skulle göra med färgen och bestämde oss för att ta den bruna färgen på både sitt och liggdel, hade ju annars tänkt att köpa liggdelen i färgen olivenight. Men i sista sekund ändrade vi oss.
Det enda som skiljer på bilderna och hur vår vagn kommer att se ut är handtaget, på bilderna är det teleskophandtag och vi har valt att ha knäledshandtag.
Så om ett par veckor är den här och vi längtar faktiskt galet mycket efter att få hem den :)

Kommentarer :

#1: Åsa

Hej Denise!

Jag hoppas att resan till Ö-vik blir så bra den kan.



Det här är egentligen en nonsenskommentar, men jag skriver ändå, för jag gillar din blogg mycket.



Det är så roligt; vi väntar som bekant barn samtidigt (jag ligger 2 dagar före dig), min man heter också Mattias. Vi funderar på namnet Julius till vår son (snarlikt er sons namn). Vi har tittat på en Brio, men det blev en annan till slut - men samma färg som er! :)



Ta hand om er! Kram.

skriven
#2: mammaTea

Så fin!

skriven

Kommentera inlägget här :